MAKEUP WANTIES

Direktlänkar: Viva La Juicy // NYX setting spray dewy finish // L'oréal Telescopic mascara // OPI nail polish // Clean Warm cotton perfume // The balm mary-lou manizer // Beuatyblender micro mini // The balm bahama mama
 
Gjorde ett litet kollage med lite makeup wanties från parfym.se och brallis.se! Jag måste verkligen köpa den där highlitern snart, den verkar vara såå fin! Jag har ju ingen highliter... Och beautyblendersen hade också varit så kul att testa. Dock så känner jag att jag måste köpa kläder istället för smink, haha...
 
Förresten så kommer ett inlägg med pluggtips upp senare ikväll, så håll utkik efter det!! :)
Postat av: Sanna | Beauty & Design

Viva La Juicy är en av mina favoriter. Har även Warm Cotton men får huvudvärk av den för att den är så stark :(

2015-08-21 @ 14:05:16
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Emelie Jansson

Den mascaran har jag, superbra verkligen!

2015-08-22 @ 09:25:13
URL: http://nouw.com/janssonemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: