Q/A -ANSWERS PART 1

Favoritmat?
Pannkakor, thai och kyckling med currysås (som jag inte ätit på SÅ länge då min vita tandställning blir lite gul/grön haha)
 
Favoritaffär?
Om det står mellan alla affärer som jag faktiskt varit inne i; River island, Lush, Sephora, Gina tricot, Bikbok, Hollister och Victoria’s secret
 
(bilder från google)
 
Favoritserie?
Just nu; Pretty little liars! Annars gillar jag även Vampire diaries, Gossip girl och Heroes.
 
Favoritdjur?
Måste nog säga katt, kanin och hund!
 
Favoritlåt just nu?
Nothing left - Kygo &  How deep is your love - Calvin Harris
 
 
 
Vilka bloggar följer du?
Herregud, jag följer hur många som helst. Mina favoriter just nu måste nog vara Kenza, Keela, Hannalicious, Pdotter, Zara Larsson & Caty!
 
Varför började du blogga?
Jag tror att det började med att jag hittade andra bloggar som var så himla fina och intressanta, så jag tänkte väl att "detta kan jag med göra". Jag laddade ner ett redigeringsprogram (som jag fortfarande använder idag, haha) och började helt enkelt blogga för att det verkade kul. Jag var ju bara 12 år gammal och mina inlägg var ju inte särskilt bra när jag kollar tillbaka till dem idag haha. Usch min gamla blogg är otroligt pinsam...
 
 
I vilken kategori skulle du lägga din blogg under?
Jag tror nog jag skulle lägga den under livsstil eftersom jag skriver en del om min vardag. Men det är ganska svårt att kategorisera den då jag faktiskt bloggar om det jag tycker är kul, och då blir det lite allt möjligt.
 
 
Vad har du för dator?
Jag köpte faktiskt en ny dator i januari (tror jag?) efter att ha haft min gamla i typ fyra år.. Men den jag har nu är en Acer Aspire V och den gillar jag verkligen supermycket! Lagom storlek, lätt, bra batteri, snygg, osv. 
 
 
Vad har du för kamera?
Den jag äger är en Sony A300, men jag använder inte den just nu pga problem med objektivet och att det blir sjukt svårt att få bra bilder med den. Så istället använder jag familjens Canon EOS 500D som jag typ tagit haha.
 
 
 
Hur ser dina framtidsplaner ut?
Efter studenten hade jag nog velat jobba, spara ihop pengar och sedan RESA! Det är typ min dröm. Det hade även varit kul att testa på att vara au pair någonstans i världen. När jag känner mig redo hade jag velat börja plugga någonstans. Det kan vara antingen i Sverige eller utomlands, det får jag se då! Det jag känner just nu är att jag vill se världen.
 
Vart vill du bo när du blir äldre?
Så himla svår fråga då jag inte har någon aning! Jag vet iallafall säkert att jag någon gång vill flytta utomlands, men var och när vet jag inte. Vi får helt enkelt se vart framtiden styr!
 
(bilder från weheartit)
 
Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?
Då är jag 26... Jag ska ha rest mycket, sett mycket av världen och även ha pluggat på universitet. Jag ska också ha ett bra jobb och helst en pojkvän, haha. 
 
Vad vill du jobba med?
Om jag ska vara helt ärlig har jag verkligen ingen aning. Det skrämmer mig lite för det finns nästan inget jobb som jag just nu känner att det är 100 % perfekt för mig. Det hade faktiskt varit otroligt kul om jag hade kunnat leva på att blogga då jag verkligen älskar det, men det står väldigt mycket jobb bakom. Dock så går det om man verkligen vill...
 
 
Vad ser du fram emot?
Just nu ser jag fram emot att börja skolan för att träffa nya människor. Annars längtar jag nog till nästa utomlandssemester och sommaren nästa år, haha. 
 
 
Vad vill du göra efter studenten?
Jobba och sedan RESA. Resa, resa, resa. Hade också varit kul att vara au pair som jag skrev tidigare.
Postat av: MATILDESIGN

Älskar också How deep is your love med Calvin Harris! Den är så bra! :D

2015-08-14 @ 22:43:03
URL: http://matildesign.blogg.se
Postat av: Denise

Härlig läsning! :)

2015-08-15 @ 16:57:52
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: