WEDNESDAY

Hej på er! Onsdag redan, tycker att dagarna går så himla snabbt! Tycker faktiskt att det är ganska kul att vara i skolan (believe it or not) eftersom vi gör ganska kul grejer på lektionerna, så allt går ganska snabbt. Idag har det dock varit lite segt då vi hade fyra lektioner på eftermiddagen...
 
Imorgon ska jag dock till ortodontisten och fixa min tandställning, ska nog få en kedja så att gluggarna dras ihop (var ju tvungen att dra ut 4 tänder innan så att alla tänder skulle kunna bli raka då dem låg lite över varandra). Men allt går bra med den! Jag har ju vit tandställning där uppe (en sånhär) så den syns inte alls mycket vilket jag är så glad över. Det är faktiskt inte alls så jobbigt att ha vit som man tror, det kändes i början som att extremt mycket mat skulle fastna där, men det är egentligen inga problem. Jag har ju haft tandställningen nu i nästan exakt 5 månader vilket är helt sjukt! Det har gått så otroligt snabbt, verkligen. Nu är det snart bara 1 år till ifall jag inte får ut den innan. Tagga!!
Postat av: Linn Strömberg

Hade bara två lektioner idag, dock var dem väldigt sega :/

2015-08-26 @ 20:30:25
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: