Blogglista

Beroende av: 

Ananas haha

 

Vem behöver du mest just nu:
Ingen speciell

 

Brukar du skratta för dig själv?
Händer kanske inte särskilt ofta men ibland om jag ser någon rolig vine, haha

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
“Merciiii ........ "

 

Nästa mål i ditt liv:
Att gå ut gymnasiet med bra betyg !!

 

Hur svarar du i mobilen?
“hej det är matilda" eller "hallå"

 

Vem ringde dig senast?
Min kompis Fanny

 

Antal timmar sömn inatt:
Inte alls så mycket, kanske 6-7?

 

Brukar du komma i tid?
Oftast ja, men inte alltid! Ibland kan det hända att jag är sen till vissa grejer. är väl en tidsoptimist

 

När mår du bra?
När jag faktiskt har gjort en massa grejer som jag velat hinna med och när jag bara får ta det lugnt.

 

Hur känner du dig nu?
är glad och nervös

 

Vanligaste färg på dina kläder:
svart & grått, tråkigt nog

 

Var/är du aktiv i skolan?
haha ja det tycker jag väl, fast ibland blir jag lite halvt utråkad..

 

Favoritdryck på morgonen:
oboy <33

 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Runt 23.00

 

Är du blyg?

Njaa, mot nya människor kan jag nog vara lite blyg, men inte med dem jag känner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: