2014 lista

Beskriv året med tre ord.
Glädje, händelserikt & förändringar
 
Vilka låtar kommer påminna dig om 2014?
Haha oj, riktigt många. Men bl a Problem - Ariana Grande, Summer - Calvin Harris, Happy - Pharrell Williams,
Am I wrong - Nico Vinz, Steal my girl - One direction
 
Vart reste du under 2014?
Jag reste faktiskt ganska mycket under detta året! Men utomlands åkte jag till
Berlin, Köpenhamn (twice) och Gran Canaria.
 
 
Vad har du blivit bättre på?
Svårt att säga, men kanske att inte bry mig så mycket ifall jag får lite sämre på ett prov.
Jorden går liksom inte under ifall jag råkar svara fel på en fråga på en lektion. 
 
Vad var extra bra?
Att jag har fått åka till massa olika platser! I somras åkte vi runt
med husvagnen i Göteborg, Öland, Halmstad osv..
 
Lärde du känna några nya människor?
Jaa, det gjorde jag nog.
 
Bästa valet du gjorde?
Tror det kan vara att jag ska skaffa tandställning. Jag vill inte ha det,
men jag vill ha fina tänder, haha. Så det kommer vara värt.
 
Vad var din största framgång 2014?
Skolan !! Är sjukt nöjd över mina betyg som jag fick nu.
 
Största framgång på det privata planet?
Bättre självförtroende skulle jag nog säga.
 
Vem saknade du?
Ingen speciell tror jag?
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Ta vara på alla dagar, och se det roliga i allt!
 
Tror du 2015 kommer bli bra?
Det tror jag verkligen.
 
Vad kommer du sakna från 2014?
Om man bortser från vårterminen 2015 så kommer jag nog sakna nian!
Jag kommer ju börja på gymnasiet och det är massa nytt (vilket dock blir superkul!)
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, hahah. Har slarvat sjukt mycket med det under 2014.
 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Min nya dator, men det var helt klart värt det <3
 
Dina planer inför 2015?
vad jag vet; Lanzarote i feb, slutar nian i juni, one direction konsert i juni, börjar gymnasiet i aug.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Var dig själv och ha kul !!
Postat av: PAULINA [smink, skönhet och träning]

åhhh vad fin blogg du har!

Intresserad av smink, skönhet och träning?
Välkommen till min blogg!

Gott nytt år! Kram!

2015-01-02 @ 16:16:16
URL: http://onlypaulinaa.blogg.se
Postat av: Amanda Eriksson

kolla in min blogg för att se vem som vann min veckans blogg tävling.;)

2015-01-02 @ 18:54:49
URL: http://mandanellie.blogg.se/
Postat av: Johanna - enklaknep

Hej Matilda, helt fantastiskt inlägg. Kul frågor att summera 2014. Det är verkligen kul att läsa din blogg. Är det du som har skapat designen till din blogg? Kul att du har Instagram, varför har du valt att ha den privat?

Ha en super mysig kväll Matilda

Svar: Tack! Jag har faktiskt skapat designen helt själv :) Har min instagram privat eftersom att jag inte vill att vem som helst ska kunna kolla på den, men du får gärna följa om du vill!Detsamma!
matiiildaa.blogg.se

2015-01-02 @ 19:57:03
URL: http://enklaknep.se
Postat av: Matilda

Den där listan syns lite överallt nu, var tvungen att göra en liknande med haha :) Låter som att du haft ett bra år! :D Fin blogg!

2015-01-03 @ 00:17:33
URL: http://matildusc.blogg.se
Postat av: sara

Ser listan överallt och nu ska nog jag också göra den! :D

Svar: Vad kul! :D
matiiildaa.blogg.se

2015-01-03 @ 14:44:47
URL: http://baakomtuppen.blogg.se
Postat av: Elin karlsson

Vilken bra lista! :)

2015-01-04 @ 17:22:15
URL: http://baraaeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: