NORGE








Hej alla! Det var ett litet tag sedan, vet inte varför jag inte bloggat? Har väl bara blivit så. Häromdan var vi på ett shoppingcenter som låg väldigt nära Norge, vilket gjorde att det var otroligt många norrmän där eftersom det är billigare i Sverige än Norge. Det var så mycket folk där inne, men jag lyckades ändå hitta extremt mycket kläder för att vara mig, haha! Kan visa när jag kommer hem. Det fanns även en riktigt stor godisaffär där, herregud!  Vi åkte även en sväng in i Norge och gick lite i en stad där. 

Igår gick vi bara lite inne i Strömstad. Vädret var faktiskt förvånansvärt bra! Det kunde blir riktigt varmt. Vad gör ni idag? :)
Postat av: MATILDA

Gud vad fint! :)

Svar: Jaa, verkligen ! :)
matiiildaa.blogg.se

2015-07-10 @ 15:15:09
URL: http://matildays.se
Postat av: sara

Härliga bilder! :)

Svar: Tack :)
matiiildaa.blogg.se

2015-07-10 @ 16:17:12
URL: http://nouw.com/saarah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: