5 FACTS ABOUT ME

1. När jag var ungefär tre år gammal så hade jag en tävling om vem som kunde springa snabbast till min vagn, och man kan väl säga att det slutade med att jag sprang in i vagnen och slog i mitt ögonbryn i något vasst så jag var tvungen att åka till akuten och sy. Jag har dock fortfarande ärret kvar, och det är otroligt störigt när jag ska fylla i mina ögonbryn, haha.
 
2. Jag älskar att inreda och fixa i mitt rum, men jag är aldrig nöjd! Jag vet inte vad det är, men jag tycker aldrig att det blir bra. Vill ändra om där inne hela tiden. Någon som har något tips på hur man kan göra??
 
3. Jag har haft sammanlagt 5 kaniner, och den jag har nu heter Baltazar och han är såå sällskapssjuk. Alla som har kaniner kan nog relatera till det, haha. Vi kan släppa honom lös i trädgården och han stannar kvar och springer runt oss. Sötisss. 
 
4. Jag tycker faktiskt om att rita och teckna och allt som har med det att göra. Jag älskar att skapa bilder och blanda färger osv, och har nog alltid gjort det. Tyvärr så har jag inte ritat så mycket på den senaste tiden, och jag tycker heller inte att jag är särskilt bra haha. Men det är absolut något jag hade velat träna på mer!
 
5. Jag har bloggat sedan början av 2012. Helt galet egentligen, jag var ju så himla liten?! Precis fyllt tolv år. Dock så bloggade jag inte här, utan på en annan blogg på bloggplatsen, som jag nog inte vill ge ut, haha. Jag skrev massa konstiga och helt meningslösa inlägg där, herregud. 
En massa gamla headers jag haft, haha...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: