5 saker du inte visste om mig

 
1. Jag ääälskar att köpa nya kläder, men jag är sjukt dålig på det. Jag hittar aldrig plagg som jag gillar och om jag gillar det är jag otroligt snål. Alltså det är verkligen inte kul?? Just nu måste jag köpa jättemycket vårkläder, men har typ inte hittat något? Någon som kan hjälpa mig
 
2. När jag var liten hade jag en "tävling" att springa till min vagn vilketslutade med att jag trillade på den och slog upp mitt vänstra ögonbryn. Jag tror jag fick sy fyra stygn, och ärret syns fortfarande :// Som tur var kommer jag inte ihåg något av det, haha.
 
3. Jag har idag haft min tandställning i exakt fyra veckor, wheey! Är så glad. Tycker inte att det var speciellt jobbigt faktiskt, allt har gått sjukt bra. Råkade dock äta curry (hehe) och gummibanden runt plattorna blev lite missfärgade (har ju vit tandställning). Men det är okej eftersom man ändå bytar dem efter varje gång man spänt den. Dock så har banden blivit vita igen (??) nu när jag kollade, kan vara tandkrämen haha. Jag får tandställning där nere om typ ytterligare fyra veckor.
 
4. Jag har aldrig varit i London, men vill ändå flytta dit typ direkt efter studenten. Alltså det verkar vara en sån himla mysig och härlig stad. Jag känner att jag vill bara flytta bort från min stad nu, så otroligt tråkig haha. Jag är iallafall 100 % säker på att jag kommer flytta till någon annan större stad när jag flyttar hemifrån, och London hade lätt kunnat bli den.
 
5. Jag är björkpollen-allergiker vilket betyder att jag har korsallergi till massa olika frukter (och grönsaker), som te x plommon, nektarin, äpple (på våren bara), päron, banan och morot. Det SUGER. Dock så försöker jag äta det ändå, allergin är ju som värst på våren. Det är verkligen så synd då jag älskar frukt!
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Det måste vara fruktansvärt jobbigt att vara allergisk.. Vill även tala om att jag har en tävling i bloggen just nu som du gärna får vara med i, hade vart kul! Du kan vinna ett eget designat skal, som du desginar själv såklart! =) Tävlar ut ett sånt skal till tre stycken! :) Kram

2015-05-06 @ 18:21:51
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: Céline

riktigt rolig lista!!

2015-05-07 @ 13:20:31
URL: http://evaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: