HAPPY FRIDAY

Hej på er! Idag var jag hemma från skolan eftersom att igår blev jag dunderförkyld och mådde så dåligt, så kände att jag behövde vila upp mig lite idag. Som tur är mår jag bättre och känner att jag redan är på bättringsväg! Jag är en sån person som ALDRIG blir sjuk, senast jag hade feber var nog mer än ett halvår sedan... Det är jag dock glad över! 
 
Ikväll hittar jag inte på något speciellt såklart, ska bara vila mig ännu mer så jag kanske kan försöka bli frisk till helgen. Hur har ni haft det idag? :)
Postat av: Linn Strömberg

Har också varit hemma pga förkylning :(

2015-09-04 @ 16:14:35
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: MATILDESIGN

Åh, vad synd att du också har blivit förkyld! Har själv varit förkyld hela veckan. Hoppas du kryar på dig snart! :)

Svar: Känns som att det är många som är sjuka nu :/ Tack så mycket!
matiiildaa.blogg.se

2015-09-04 @ 18:39:56
URL: http://matildesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: