Mini bloggtorka?

 
På senaste tiden känns det verkligen som att bloggen hamnat lite utanför och jag vet inte riktigt varför? För en månad sedan kunde jag lägga upp tre inlägg per dag och det gick så himla bra! Men nu är inspiration inte helt på topp. Jag hoppas verkligen att den kommer tillbaks snart då jag verkligen älskar att blogga!!
 
Tänkte bara säga det då jag inte vill att ni tror att jag kommer lägga ner bloggen, för det vill jag absolut inte. Ibland har man mer eller mindre inspiration och just nu är den tyvärr ganska långt ner. Jag ska iallafall göra allt för att få tillbaka den, och jag tror även att jag ska försöka börja planera mina inlägg lite inför veckan då det ofta kan bli stressigt med alla läxorn och så. 
 
Nu har jag en fråga till er; finns det något speciellt inlägg eller bara något annat ni hade velat se här? Bomba med massa kommentarer med tips vad jag kan skriva om!! Hade varit så kul att se vad ni vill läsa om. Kram! <3
Postat av: freja

inrednings och skönhetstips :)

vill du göra bloglovin byte? :)

Svar: Tack för tipsen! Jag är inte intresserad just nu :)
matiiildaa.blogg.se

2015-09-12 @ 15:47:47
URL: http://frejaz.se
Postat av: Linn Strömberg

Har också inspirationsbrist!
Skulle va kul att se lite foton kanske? :D

2015-09-12 @ 18:54:07
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Johanna

Inte roligt när man har bloggtorka, hoppas att du får inspirationen tillbaks snart! :)

2015-09-15 @ 09:44:36
URL: http://nouw.com/johannaslife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: