Mini q/a

HEJ! Undrar vart du laddar ner dina penslar till gimp? Fin blogg!!!!! /Emilia
SVAR: Tack! Om jag ska vara helt ärlig så minns jag inte. Men testa att googla på "brushes gimp" så kommer det säkert upp något :)
 
Hej du! Jättefin blogg!! Skulle du kunna visa hur du gör de bilderna ovan? Skulle vilja lära mig:) /Emilia
Skulle vara jättekul ifall du kunde visa i ett inlägg hur du gjort bilderna till kors ovanför :)) /Louise
(Bilden nedanför de syftar på)
SVAR: Tack så mycket!! Absolut skulle jag kunnat göra det i ett inlägg! Det är faktiskt inte så svårt när man väl lärt sig det :)
 
 
Hej! Du har alltid så fina collage! Jag undrar hur du gör dom asså hur du hittar dina bilder vad du söker på hur man får rätt färgskala? Har provat men det blir aldrig bra.. :)) /Anonym
SVAR: Tack så mycket :) Jag tar alltid bilder ifrån weheartit.com där jag själv har ett konto och följer andra (följ mig HÄR). Jag hjärtat över 10 000 bilder så det är ganska enkelt för mig att plocka ut några som jag tycker om och sätta ihop i ett kollage, dessutom hjärtar jag nya hela tiden. Testa att skaffa ett konto där och sök på t.ex. summer, interior, white, chic, paradise, osv. Om du gillar bilderna som jag hjärtar så kan du alltid gå in på mitt konto och kolla in kontona som jag följer! :)
 
Postat av: Linn Strömberg

Bra q&a :D

2015-09-26 @ 21:02:26
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: