STUDIEDAG & BYTA BLOGGPORTAL?

 
 
Hej på er! Idag har jag studiedag, yaay! Så himla skönt, behövde verkligen det. Hade verkligen behövt plugga idag, privatjuridikprov på fredag och en samhällsinlämning som jag knappt börjat på... Dock så tror jag att jag kan juridiken ganska bra så behöver nog inte plugga så mycket på det. Och herregud vilken träningsvärk jag har i kroppen.. Har ju inte tränat regelbundet på hur länge som helst så nu har jag äntligen börjat ut och springa 2-3 gånger i veckan. Tycker inte att det är det roligaste men jag vet att jag mår bra och blir gladare av det.
 
Förresten, jag hade nog velat byta bloggportal. Höll ju på och tänkte på det för några veckor sedan men stannade här ändå, men nu känner jag bara att blogg.se inte riktigt passar mig längre. Jag har börjat kolla lite på devote och nouw för att se vad jag tycker är bäst, så jag kanske bytar?? Vad tror ni?
 
Jag behöver verkligen er hjälp, gillar ni nouw eller devote bäst? Hade ni följt med om jag bytat bloggportal? Haha, känner verkligen för något nytt!
Postat av: A M

Nu är veckans blogg avslutad på min blogg, kika gärna in om du vann! Och stort tack att du va med! :D

2016-04-13 @ 13:02:06
URL: http://alicemalmstrom.blogg.se/
Postat av: Isabel K

Jag tipsar nouw starkt då det är en väldigt enkel bloggportal där allt känns som en samhörighet, folk i portalen känns nästan som kompisar på något vis. Jag har aldrig trivts så bra i en portal som denna, så tipsar nouw! :)

Svar: Vad härligt! Åhh vet inte vad jag ska göra, vill liksom ta min blogg till en ny nivå och börja blogga mer seriöst.. Haha, det är så himla svårt med bloggportaler!
matiiildaa.blogg.se

2016-04-13 @ 22:13:16
URL: http://nouw.com/iisabels
Postat av: Erica

Jag tipsar också om nouw.com , finns möjlighet att flytta över dina inlägg här till ´den nya. Eller kanske vill du ha en helt ny start, koppla ditt konto och tjäna pengar?
Outfit collagen kan du koppla, så du får pengar genom varje länk någon klickar på. Vilket är kanon!
Annars är det en väldigt trevlig sida, som man ofta brukar bli hittad på. Alla är som en familj, kommentarer och gillningar.
<3

Svar: Låter underbart haha <3 funderar fortfarande vad jag ska välja, vill ju att designen ska vara helt som jag vill osv (: nouw verkar super iallafall!
matiiildaa.blogg.se

2016-04-14 @ 10:57:07
URL: http://nouw.com/ericath%C3%A5str%C3%B6m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: