f r e d a g

Äntligen fredag! Tjohoo! Börjar skolan klockan 09.05 så passar på att blogga nu. Så himla skönt med sovmorgon! Man kan sitta hemma och bara ta det lugnt och lyssna på hög musik, haha. Den här veckan har gått ganska långsamt tycker jag.. Kanske för att vi hade studiedag mitt i veckan! Men nu är det fredag och vi har en väldigt skön dag i skolan. 
 
Och imorgon så är det 1D-day! Då kommer one direction ha en 7 timmars lång livestream! Tagga det! Haha. En sak som är sjukt synd är att killarna är i USA när livestreamen är, så tidzonerna blir helt galna. I Sverige börjar livestreamen klockan 20.00 eller 21.00 (vet inte vilket, har sett olika??), och kommer då sluta antingen 03.00 eller 04.00. WOHOO. Uppe hela natten. Nä det kommer inte jag orka. Får se hur långt jag kollar.
 
Måste gå nu! Hoppas ni får en bra dag!
Postat av: Emma

Åh är så taggad på 1D day!! Har för mig att det börjar 20:00!

2013-11-23 @ 01:31:36
URL: http://tragiskt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: