FOLLOW ME

 
 
Här är lite olika ställen ni kan följa mig på!
Weheartit och tumblr är jag faktiskt ganska aktiv på just nu, ääälskar båda sidorna. Bloglovin får ni gärna följa eftersom det blir så smidigt att se när jag publicerat ett nytt inlägg. Och instagram, haha är kanske inte jätteaktiv på att lägga upp bilder men älskar att vara inne på det. Ska försöka bli lite mer aktiv :)
 
Kommentera gärna om ni har något av detta ovanför så kan jag kika in!
 
// Förresten så lägger jag upp ett inlägg om självförtroende och positivitet lite senare idag! Håll utkik efter det!
Postat av: Emilia

Nu är vinnarna av veckans blogg uppe på bloggen! Gå in och kika om det blev du som vann. Kram! ♡

2015-08-07 @ 17:21:06
URL: http://www.nouw.com/emilialiljedahl
Postat av: Ronja Therese

Älskar tumblr! Kan sitta i flera timmar och bara scrolla där haha!

Svar: Jaa, det är bäst!! :)
matiiildaa.blogg.se

2015-08-07 @ 20:30:17
URL: http://rtp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: