FRIDAY

Hej på er!! Äntligen fredag! Så himla efterlängtat, verkligen :) Usch, tyvärr ligger inspirationen på bottnen just nu, som ni märkt så har jag inte publicerat särskilt många inlägg denna veckan, och det är ju just för att jag varit så trött och inte riktigt hittat någon inspiration. Men jag ska planera massa och så, så det blir säkert super snart igen! Jag har ju denna helgen nu så att det ska bli bättre nästa vecka.
 
Ni har väl också börjat skolan nu? Vilken dag började ni? Vi började köra efter schemat igår och jag är redan slut, haha. Kurserna verkar faktiskt ganska roliga ändå, så det ska bli kul att se hur allt kommer bli. En sak som är så bra med att gå ekonomi är att man kommer träna mycket på att redovisa framför klassen och ha tal, osv. Jag tycker just nu att det kan vara lite jobbigt, men det kommer bli så mycket bättre vilket jag är glad över.
Postat av: Emma

hoppas du får en trevlig helg! :)

Svar: Detsamma! (:
matiiildaa.blogg.se

2015-08-22 @ 11:15:35
URL: http://emmaalexandra.blo.gg
Postat av: Sanna Widman

Så underbara bilder!


Vilken bra inställning! Skulle också tycka det var tufft/jobbigt men är så bra att öva upp det. :)

2015-08-22 @ 14:16:27
URL: http://sannawidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: