H A N N A V I C . S E

För ett tag sedan kontaktade jag Hanna på hannavic.se och undrade om hon ville göra ett länkbyte, vilket hon tyckte lät som en bra idé! 
 
Hanna är en 15-årig tjej som skriver mycket om mode, skönhet, foto och ibland webbdesign på sin blogg. Hon tar även sjukt fina bilder till sina inlägg (ni måste verkligen kolla in dem). Jag fastnade för hennes blogg då designen är enkel, ljus och med massa fina detaljer! Det ser även ut som att hon lägger ner mycket tid på sina bilder och texter vilket gör att bloggen blir otroligt intressant att läsa. Jag tycker absolut att ni ska besöka Hannas blogg då den är såå fin och härlig att läsa.
 
Om någon annan också skulle vilja göra ett länkbyte är det bara till att kontakta mig!
Postat av: linda

roligt med ett länkbyte :)

2015-06-08 @ 17:50:36
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: