LAST WEDNESDAY

Kanske lite sent inlägg, men tänkte ju berätta lite om onsdagen förra veckan! Riktigt bra dag var det. 
Det började med att jag och min klass skulle på klassresa i Malmö, vilket faktiskt blev ganska lyckat trots allt. Vi åkte tåg dit, och sedan gick vi till Tekniska muséet (som vi typ var tvugna att vara på av någon anledning). Haha, det var inte särskilt kul om jag ska vara helt ärlig, finns helt klart roligare saker att göra. När vi var klara med det fick vi gå fritt i Malmö, vi fick även pengar att fika på. Så jag och några andra satt oss på espresso house på lilla torg, vilket var riktigt mysigt! Sedan fortsatte vi att gå i affärer. Efter det åt vi på Casa mia som ligger på gågatan, och det var riktigt gott! Vi fick sedan lite mer tid att gå i butiker, innan vi skulle åka hem.
 
Lite senare på kvällen åkte jag till några kompisar eftersom vi skulle till en "gymnasiedisko", där Samir och Viktor skulle spela! Vi hade faktiskt ganska kul på kvällen, och runt halv 1 drog deras spelning igång. Haha, alltså det var så himla lite människor, jag stog liksom längst fram. Det var lite kul för jag fick sjunga i deras mickrofon tre gånger och en gång sträckte jag ut min hand och Samir tog tag i den och typ frågade mig något, haha. Sån himla kul kväll/natt! Som tur var hade vi friluftsdag dagen efter, så jag spelade tennis 10-12, så det var inga problem att gå upp på morgonen dagen efter. 
Postat av: VERONICA - fashion blog

Åh vad häftigt! Vad roligt :) Hoppas du får en fin dag tjejen! Kramr fina!

2015-06-15 @ 13:23:11
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Låter grymt kul :D

2015-06-15 @ 14:14:45
URL: http://matildays.se
Postat av: Irini Vanessa Argiri

Åh så kul! Och bra blogg du har :) kram

Svar: Tack! (:
matiiildaa.blogg.se

2015-06-15 @ 19:23:01
URL: http://irinis.blogg.se/
Postat av: vanessa Andersson

åh så kul! hade också velat vara där :(

2015-06-15 @ 21:42:39
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: