APRIL FAVORITER

 
Blowpro, Dry shampoo, torrshampoo
Detta har jag använt de dagarna jag inte orkat tvättat håret eller när jag bara känner att det behöver fräschas upp lite grann. Det är i pulverform, så man typ "puffar" ut produkt. Tycker att det har fungerat ganska bra faktiskt! Väldigt smart produkt!
 
Bare Minerals, Warmth, bronzer
Denna månaden har jag använt mitt bare minerals smink typ varje dag. Det är så bra för huden, ser naturligt ut och man märker inte av att man har smink. Jag har specifikt gillat deras bronzer som är såå fint. Ansiktet ser verkligen varmare och piggare ut! Love it.
 
Real Techniques, buffing brush, sminkborste
Denna borsten har jag använt till min bare minerals foundation, och det funkar grymt bra! När jag använt borsten man fick med har jag haft lite svårt att täcka allting, så jag testade denna. Jag är verkligen nöjd över den!
 
Maybelline new york, baby lips dr rescue, läppbalsam
När jag förra året äntligen fick testa dem superhypade Baby lipsen blev jag sjukt besviken. Jag tycker verkligen att dem är riktigt dåliga! Färgen syns knappt och läpparna är bara återfuktade ett litet tag. Men när affärerna här i Sverige fick in Dr Rescue serien så ville jag testa, och dem är verkligen bättre än dem vanliga baby lipsen! Här känner man att det faktiskt sticks lite i läpparna när de är torra och dem blir även återfuktade. Älskar också att mitt doftar mint!
 
H&M, Eyebrow fix, ögonbrynsgel
För ett bra tag sedan köpte jag detta gelet eftersom många sagt att det faktiskt var bra, trots att det är så billigt. Jag testade och av någon anledning använde jag inte det särskilt länge. När det gått ett bra tag, och när jag var trött på att mina ögonbryn låg åt alla håll när jag kom hem från skolan (haha), så testade jag det igen och det funkar faktiskt bra! Tycker absolut att det är prisvärt.
 
Depend, nailpolish #408, nagellack
När jag hade detta på naglarna för ett tag sedan förstod jag hur fint det var! Jag älskar verkligen neutrala färger på naglarna just nu, såsom vitt, ljusrosa och nude. Detta är billigt och superbra! Tycker absolut att ni ska spana in det. 
 
Calvin Klein, Sheer Beauty, parfym
Jag var såklart tvungen att ta med en parfym som jag använt lite extra denna månaden, min Sheer beauty! Jag suger på att förklara dofter, men den luktar ganska kvinnligt? Jättesvårt att beskriva, men ni kan ju gå och dofta på den någonstans. 
Postat av: Sandra

Jag älskar din blogg! Så himla fin design och innehåll! :) Kram <33

Svar: Åhh tack, vad glad jag blir! Kram! <3
matiiildaa.blogg.se

2015-05-08 @ 11:19:03
URL: http://nouw.com/JustAdream
Postat av: Mandosa - Mode & Skönhet

Bra saker! :)

2015-05-09 @ 10:05:37
URL: http://mandosa.blogg.se
Postat av: Sofia

åh jag vill så gärna köpa real techniques borstarna :D

Svar: Dem är verkligen superbra! :)
matiiildaa.blogg.se

2015-05-10 @ 03:26:54
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: