ONSDAG

Hej på er! Idag har jag varit i skolan som vanligt och haft två stycken prov, i engelska och matte. Engelskan kändes ändå helt okej men matten var så mycket svårare än jag trodde, herregud!! Sedan var det så himla ont om tid så fick bara skriva något på vissa frågor... Gjort är gjort iallafall så jag får se hur det går sen haha..
 
Nu ska jag sätta mig och plugga till tyska provet som vi har imorgon! Det är inte så svåra grejer då vi lärde oss extremt mycket på högstadiet (ganska sträng lärare..) så detta blir mer som repetition. 
 
Hoppas ni haft en bra dag idag :)
Postat av: sandra

Så fint! ha det bäst, kram <33

2015-10-14 @ 18:05:43
URL: http://nouw.com/justadream
Postat av: Linn Strömberg

Hade första matteprovet (i gymnasiet) förra veckan och det gick åt skogen för 90 % av klassen (inklusive mig)... Surt!
Men det gick nog braska du se<3

2015-10-14 @ 22:47:19
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: