Beige, black & grey

 
Direktlänkar: Beige långärmad klänning (utsåld)  // Svart linne // Mörkbeige kortärmad klänning // Grå kappa // Svart tight klänning // Brun ryggsäck // Marmorskal (utsåld) // Ljusrosa jacka // Svart ryggsäck // Ljusrosa sneakers // Vit klocka // Grå polotjocktröja // Doftljus // Svart jacka // Beige långärmad tröja // Läppstift // Beige klänning // Vinröd body
 
Inlägget innehåller adlinks.
Postat av: Mar

Vill bara upplysa dig om att när man använder adlinks så måste man markera ut i inlägget att det innehåller det. :)

2016-01-09 @ 16:58:56
Postat av: costumedrama.blogg.se

Jätte snygga färger!

2016-01-09 @ 20:39:43
URL: http://costumedrama.blogg.se/
Postat av: emelie

snyggt!!!

2016-01-10 @ 16:11:19
URL: http://nouw.com/emelieastemo
Postat av: Mar

Hej! Varför godkände du inte min kommentar? Det är lag på att man ska markera när inlägg innehåller adlinks. Ville bara vara snäll och upplysa dig så du inte blir anmäld.

Svar: Jag ska godkänna den nu, var bara inte helt säker på om det verkligen var så. Använder mig utav Blogfame och de har inte skrivit någonstans att man ska skriva i inläggen ifall det är reklam. Men tror nog att det är bäst att jag gör det ändå, så tack för upplysningen!
matiiildaa.blogg.se

2016-01-10 @ 19:16:00
Postat av: Alice

Åh, älskar kappan!!

2016-01-11 @ 10:07:37
URL: http://www.alicem.devote.se
Postat av: Mar

Det har inget med själva blogfame att göra utan det är lagen, tycker det är dåligt att dom inte upplyser deras användare att man kan bli anmäld om man inte upplyser läsarna om det. :/

Svar: Jag mejlade faktiskt dem nu och frågade, och de sa att det inte behövdes? Vet inte riktigt vad jag ska tro, men om det är lag på det så är det ju bäst att följa den..
matiiildaa.blogg.se

2016-01-11 @ 13:41:46
Postat av: Mar

Otroligt dåligt av dom att inte vara mer insatt i det, i så fall! Här kan du läsa lite om det (jag har bråttom så tog första bästa jag hittade om ämnet, du kan nog googla själv så hittar du massor):

http://www.daisybeauty.com/web/kicki/blogg/-/blogs/om-affiliatelankar-en-typ-av-samarbeten-som-ska-markas-ut

Svar: Jaa, de borde vara lite mer insatta! Tack så mycket för informationen iallafall :)
matiiildaa.blogg.se

2016-01-11 @ 16:03:46
Postat av: Elisa Sivén

snyggt! vad använder du för program när du gör kollage?
är de photoshop? :D

Svar: Jag använde faktiskt inget särskilt program när jag gjorde kollaget i inlägget du kommenterade, där använde jag mig faktiskt utav Polyvore! Men annars gör jag allting annat i GIMP som är ett gratis photoshop liknande program :)
matiiildaa.blogg.se

2016-01-13 @ 15:20:09
URL: http://elisasivens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: