SUNSET & PÅSKLOV

 
 
Godmorgon på er! Idag är det äntligen sista dagen innan påsklovet, yay! Ska bli så galet skönt. Imorgon ska vi också till Ullared haha, så det ska bli spännande. Det var ju ett tag sedan jag var där sist.
 
Alltså kolla dessa bilderna jag tagit i veckan, det har varit så galet fina solnedgångar nu sista tiden. Typ i måndags var himlen på riktigt helt rosa, har aldrig sett något sånt häftigt innan wow!! Jag är ju en sucker för solnedgångar, haha. 
 
Har ni förresten fått påsklov än?
Postat av: Julia

Ååh vad fina bilder! :)

Svar: taack! :)
matiiildaa.blogg.se

2016-03-24 @ 15:17:54
URL: http://nouw.com/juliat
Postat av: Malin Thorell ♔

Va kul, ska också till Ullared fast sista mars, det blir första gången där för mig :)

Svar: åhh så roligt!! :D
matiiildaa.blogg.se

2016-03-24 @ 19:36:16
URL: http://maaliinmaaria.se
Postat av: Fanyy

Gud vad fina bilder 😍😍

Svar: tack!! (:
matiiildaa.blogg.se

2016-03-25 @ 20:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


Din blogg/tumblr/URL:


Kommentar: